reina schreef:Bovendien wordt me uit het verhaal niet helemaal duidelijk of het zadel nu aangepast is en wél voldoet en of je dat erbij zou krijgen? Als dat zadel net veranderd is, kan je niet beoordelen of dat de problemen op de lange termijn verhelpt. Bovendien weet je niet zeker wat 'af en toe een paar oefeningen en massage' precies inhoudt, wat voor de één af en toe en een kleine moeite is, kan voor de ander behoorlijk belastend zijn. En misschien rijd jij net anders dan de vorige eigenaar (meer, of ronder, of juist minder en minder rond) wat ook 'nieuwe' problemen aan het licht kan brengen.
Ze heeft haar zadel aangepast. Het is een euroriding luxor dressuur zadel. (iemand ervaring mee?)
Wat die oefeningen en massage inhouden weet ik inderdaad dat niet. Dit min of meer de reden dat ik donderdag toch ga kijken en even met eigen ogen zien hoe of wat.
Koop een ander leuk paard is een veel gehoorde opmerking.
Maar ik heb op dit moment niet het allergrootste budget voor een ander paard.
En als dit paard de afgelopen jaren bij de oude eigenaresse weinig problemen op heeft geleverd denk ik ook van waarom bij mij wel? Het kan altijd natuurlijk.
Wat de prijs betreft daar hebben we het niet over gehad. Zoals ik al zij het gaat haar meer om het goede huis.
Stel ik zou haar krijgen omdat ik haar een goed huis en 24/7 weide gang en aandacht kan bieden.
Dan wordt het verhaal natuurlijk weer anders.
Ik ga er zeer zeker niet (veel) geld op toe leggen.
Ik heb toch maar besloten om donderdag even een kijkje te nemen. En het verhaal van de vrouw aan te horen.
Daarna kan ik altijd nog zien.
Ik hou jullie zowiezo op de hoogte!
En alvast bedankt voor de lieve en leuke adviezen!