Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maxielover schreef:mijn Haflinger heeft vermoedelijk stalbenen. Hij staat altijd op stal en ik rij elke dag ong. 1 tot 2 uur met hem, dit wisselt.
Caira schreef:Bedoel je werkelijk dat het paard buiten de tijd die jij met hem besteed 24/7 binnen staat? Zo ja, dan weet je zelf ook wel wat het probleem is denk ik.

runningkawa schreef:ze zeggen ooit dat domme vragen niet bestaan...maar soms twijffel ik...
Het woord zegt het al...
Naar buiten met dat dier.
En nergens is het nu meer nat, dus dat smoesje gaat ook niet meer.
Gaat dat niet op je huidige stal...heel snel een andere plak zoeken
ponyparadijs schreef:Alles leuk en aardig hier hoor! Maar mijn pony heeft ook stalbenen EN die staat de hele dag op het land. En ondanks dat ze op het land staat heeft ze altijd een soort van stalbenen.
En wat moet ik daar dan aan doen?
ponyparadijs schreef:Alles leuk en aardig hier hoor! Maar mijn pony heeft ook stalbenen EN die staat de hele dag op het land. En ondanks dat ze op het land staat heeft ze altijd een soort van stalbenen.
En wat moet ik daar dan aan doen?
Maanling schreef:Als een paard altijd binnen staat en stalbenen heeft, kun je er gevoeglijk van uitgaan dat de oorzaak het binnenstaan is en dat je moet beginnen met buiten zetten.
Als jouw paard buiten staat en tóch stalbenen heeft, dan is er een andere oorzaak.
Maar je zult het toch met me eens zijn, dat je érgens moet beginnen en in dit geval zal dat toch echt zijn het buiten zetten.