Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petra_O schreef:Is dit ook zo met pulpbrok? Ik hbe daar nog geen zand in gevonden...
phietje schreef:ik voerde ookaltijd bietenpulp (pulpbrok van de welkoop) nadeel is het hoge suiker gehalte, verder is pulp een goed product ook om maagzweren tegen te gaan. Wees alleen uiterst voorzichtig met het bewaren, en het op de hoogte stellen van de mensen in je omgeving. Ik had mijn vader niet verteld dat ik het had..en hij dacht mij paardjes even lekker te willen verwennen met wat brokjes................nou dat heb ik geweten.. mijn oude paard had een slokdarm verstopping (heel naar).. dat spul zet onwijs snel op.. heb de hele nacht doorgebracht op dierenkliniek!..
heb vernomen, dat maisbrok ook erg goed aanzet... het voeren fenegriekzaad stimuleerd aanmaak van spier/massa.
Citaat:FENEGRIEKZAAD
Fenegriek is rijk aan ijzer en koper, waardoor het prestaties kan verbeteren. Fenegriek bevat saponine en coumarinen, waardoor het kan helpen bij aderproblemen. Verder heeft het ontstekingswerende eigenschappen en bevordert het de galproductie
Petra_O schreef:De welkoop bij mij had er nog nooit van gehoord.... Die hebben het uit Meppel laten komen en vroegen wat ik er in hemelsnaam mee moest.
ElCid schreef:Petra_O schreef:De welkoop bij mij had er nog nooit van gehoord.... Die hebben het uit Meppel laten komen en vroegen wat ik er in hemelsnaam mee moest.
Nou ja, de meeste hebben het toch echt standaard op voorraad.
ikenindi schreef:phietje schreef:ik voerde ookaltijd bietenpulp (pulpbrok van de welkoop) nadeel is het hoge suiker gehalte, verder is pulp een goed product ook om maagzweren tegen te gaan. Wees alleen uiterst voorzichtig met het bewaren, en het op de hoogte stellen van de mensen in je omgeving. Ik had mijn vader niet verteld dat ik het had..en hij dacht mij paardjes even lekker te willen verwennen met wat brokjes................nou dat heb ik geweten.. mijn oude paard had een slokdarm verstopping (heel naar).. dat spul zet onwijs snel op.. heb de hele nacht doorgebracht op dierenkliniek!..
heb vernomen, dat maisbrok ook erg goed aanzet... het voeren fenegriekzaad stimuleerd aanmaak van spier/massa.
waar heb je dat vandaan? dit is wat ik er over vind:Citaat:FENEGRIEKZAAD
Fenegriek is rijk aan ijzer en koper, waardoor het prestaties kan verbeteren. Fenegriek bevat saponine en coumarinen, waardoor het kan helpen bij aderproblemen. Verder heeft het ontstekingswerende eigenschappen en bevordert het de galproductie