Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dus die zullen daar wel genoeg ervaring mee hebben.
marleen_usar schreef:Mijn pony had nog een merrie gedekt toen hij geholpen was,en de boel was toen ook opgezet en zo maar met een paar dagen was dat weg.

Arabian_Girl schreef:Een maand ?? langer hoor
kende er ook zo 1 die dus gewoon nog even snel gedekt had..daar is alles gewoon goed bij gegaan.

slimmerik schreef:Arabian_Girl schreef:Een maand ?? langer hoor
kende er ook zo 1 die dus gewoon nog even snel gedekt had..daar is alles gewoon goed bij gegaan.
Een gecastreerde hengst is nog 30 dagen vruchtbaar.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruin
Daar staat ook dat de wond iedere dag schoongespoeld moet worden. Dus.....

aerdenhout1 schreef:Al spoel je alleen maar tegen de zwelling. Maar net wat slimmerik al zegt, volgens mij wil je geen advies.
Isa1990 schreef:Op wikipedia kan elke gek informatie erbij zetten als diegene dat wil. Ik wil niet zeggen dat jouw informatie niet juist is, ik vind het ook niet meer dan logisch dat de wond nog schoongespoeld moet worden.
In het principe gebruik ik wikipedia ook vaak, maar iedereen kan er zomaar wat info neerzetten, dus altijd juist hoeft informatie van die site niet te zijn.

Arabian_Girl schreef:aerdenhout1 schreef:Al spoel je alleen maar tegen de zwelling. Maar net wat slimmerik al zegt, volgens mij wil je geen advies.
er is geen zwelling
Arabian_Girl schreef:Kan er verder niet goed bijkomen om te kijken want dan schopt hij.

slimmerik schreef:Isa1990 schreef:Op wikipedia kan elke gek informatie erbij zetten als diegene dat wil. Ik wil niet zeggen dat jouw informatie niet juist is, ik vind het ook niet meer dan logisch dat de wond nog schoongespoeld moet worden.
In het principe gebruik ik wikipedia ook vaak, maar iedereen kan er zomaar wat info neerzetten, dus altijd juist hoeft informatie van die site niet te zijn.
Maar dit advies klopt dus wel. Net door onze DA bevestigd. Wat klopt er volgens jou dan niet?
Arabian_Girl schreef:en net of iedere da t zo goed weet..hier zeggen ze nog welis allemaal wat anders...
wat er niet klopt heb ik er ook al gezet