Nadat de smit (alweer) een extra ritje moest doen voor splash omdat ze weer een ijzer kwijt was. kwam hij met een folder voor een equi-librium ijzer. Heb het een en ander gelezen en het staat me verder wel aan. Zoals het er nu uitziet krijgt ze de volgende beslagbeurt deze ijzers maar ik wilde me eerst even inlezen in de ijzers voor ik iets vernander. het blijft altijd eng om in het seizoen iets anders eronder te slaan. Splash raakt al 3,5 jaar regelmatig na 5 weken haar rechter voor ijzer kwijt nu is dat voetje iets stijler maar niet zo heel veel. ook maait ze lichtjes met dit been maar dat is maar een fractie. Zou dit ijzer haar kunnen helpen? Haar ijzers worden wel al met opzet gesmeed dus dat effect heeft ze wel al maar het is bijna elke keer raak na 5 weken. als haar voeten ietsje langer worden tikt ze aan op het gras en in het zand op het asfalt niet. ook zitten er dan 2 lippen aan en daar ben ik geen fan van nu is er ook zonder lip maar hij vermoed dat het voor splash dit niet zo gunstig is het houd toch iets tegen zegt hij al is het niet veel. Iemand ervaring met dit ijzer positief als negatief. Zou graag meer willen weten.
Mijn paard loopt in de endurance sport