Nu krijgt ze inmiddels ook alweer 2 weken medicijnen daarvoro (voor tegen hoest en voor het beteren van haar luchtwegen), heeft een injectie gehad etc. Ze heeft geen verhoging of iets nog gehad. Wel een ontstoken oogje ook (zo'n traanoog met gele prut ook). Ze had overigens nog wel goede longen, kwam voornamelijk meer van 'boven' bij haar keel.
Het is sinds de medicjinen wel iets minder geworden, maar ze hoest mij nog teveel. Haar oog was oko 'ontstoken' : flink tranen en ook wat gele 'snot' eruit. Nu is dat sinds twee dagen wat aan het afnemen, en ook haar snot is weer aan het veranderen. Geen stevige klodders geel, maar iets donkerder van kleur en minder 'stevig' maar meer wateriger.
Nu wil ik zowiezo morgen weer de DA bellen en laten langskomen omdat het mij te lang duurt, maar ben ook wel benieuwd naar ervaringen. Hoelang kan zoiets duren voordat ze er eigenlijk weer bovenop komt?? Ben ik te ongeduldig dat het na ruim 2 weken (zondag is het inmiddels 3 weken, en ze is dinsdags aan de medicijnen gegaan en dus 2 weken medicijnen).
En wat kan ik het beste met haar doen? Rijden durf ik niet, maar neem haar wel elke dag mee op wandeling. Vooral in het begin vna het bewegen hoest ze flink, en ik durf haar eigenlijk niet lang te laten draven omdat ze dan ook flink kan gaan hoesten. Ik heb haar er niet 'doorheen' laten gaan, dus ik weet niet of het na langer draven minder wordt, net als ze in het begin van het stappen flink hoest maar later niet meer.
Meer mensen ervaringen met zo'n zelfde soort verkoudheid, en hoe lang duurde dat bij jullie? Was hoesten en snotneus al snel minder na de komst van de DA?
Overigens niet denken dat ik twee weken dood leuk medicijnen blijf doorgeven, tussendoor heb ik de DA al meerdere malen gebeld, en die zei dat ik nog even door moest gaan met de medicijnen