Graag wil ik even mijn verhaal kwijt aan jullie.
Vandaag ging ik rijden met het paardje van een stalgenoot van mij.
Ik rijd dit paardje wel vaker.
Nu was iemand balkjes aan het draven in de bak en ik dacht ik ga er ook eens over heen.
Het ging een paar keer goed, maar ze nam over de laatste balk een sprongetje.
Ik ging nog een x want ik wilde dat ze hem gewoon goed draafde.
Toen ging ze ineens met een speur over de balken geen, waardoor ze zich misstapte over de balken.
Daarna liep ze kreupel, ik schrok me dood.
Ik heb haar beentjes afgespoten en coolingsgel erop gezet en haar ff op stal laten eten.
Toen wilde ik weer met haar gaan stappen, maar ze wilde haar stal niet meer uit en ze wilt haar linker achterbeen niet belasten.
Ik voelde me echt zo rot, omdat het niet mijn paardje is maar die van mijn stalgenoot!!
Ik had haar gelijk gebeld nadat het gebeurd was, maar toen viel het nog enigzinds mee.
Maar toen ze haar stal niet meer uit wilde heb ik de eigenaar weer even gebeld en toch de dierenarts even laten komen.
Toen de dierenarts kwam heeft deze gekeken, ze heeft het been opgetild en van alles nagekeken, maar het paard gaf nergens pijn aan en wilde nog steeds niet lopen. De dierenarts wist ook niet wat hij ervan moest denken. Hij dacht dat het misschien gekneust was, ze heeft pijnstillers gekregen en boxrust. Als ze morgen niet iets beter is moet ze naar de kliniek.
Nu hoop ik echt zo dat het morgen wat beter is!!! Dit paardje heeft namelijk al een jaar stil gestaan na allerlei onderzoeken wisten ze toen nog niet wat ze had. Nu liep ze eindelijk weer een beetje goed, gebeurd dit!!!!
Heeft iemand anders een keer iets gehad met een paard van een ander? Voel me er zo rot over!!!