Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik zou eerst met 1 andere pony in de bak gaan rijden en dan steeds meer opbouwen als het goed gaat..marleen_usar schreef:Je kan het met kruiden proberen.
Peelie schreef:dat zijn suplementen tochIk zou eerst met 1 andere pony in de bak gaan rijden en dan steeds meer opbouwen als het goed gaat..
Krijgt je pony teveel krachtvoer of te weinig beweging?
traan_beauty schreef:Hoeveel komt het beestje in de wei?
.traan_beauty schreef:Dan krijgt hij dus wel genoeg beweging.
Het lijkt me ook niet dat het ADHD oid. is, aangezien hij alleen zo doet als er andere paarden in de buurt zijn.
Misschien alleen kalmerings suplementen als je op wedstrijd oid. gaat?
. Judje schreef:Aan de ene kant vind ik dat traan_beauty gelijk heeft.
Aan de andere kant: ga met je paard grondwerken (of andere dominantie-oefeningen) en zorg dat jij TEN ALLE TIJDE de baas blijft. Wanneer jij zijn kuddeleider bent (voor in hoeverre je dat nog niet bent), zal het hopelijk minder worden.
Zelf ben ik niet zo van de supplementjes en ik zie dergelijke ondeugden meestal als gevolg van een dominantieprobleem, dus een probleem voor de ruiter en die imo de ruiter dus ook op moet lossen en niet met kruiden oid.

Gek beest hoor !Niisj schreef:
woeliej schreef:Niisj schreef:
ik heb nog nooit een suplement geprobeert gezien ik zelf ook niet best weet of ik er nou wel of niet achter sta.