Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
is het handig om haar apart te houden?
ik ben echt zooooooooo blij dat het niks ernstigs is. @bokkenootje ik ga vandaag gelijk alle stallen uitmesten en de bak zo precies mogelijk leegscheppen.
beantsje schreef:Wat denk je nou zelf?
Wormkuur natuurlijk! Ik zou Equest doen, die helpt tegen alle stadia van bloedworm. Hoeft gewoon maar 1 x. Bloedworm kan heel snel veel schade aanrichten.
(is dit echt een serieuze vraag?)
aliesjeh schreef:de eigenaar is gebeld, en vorige week blijken ze allemaal een kuur te hebben gehad. dat wist ik niet. maar het is dus juist goed, want dan komen nu dus de wormpjes er uit. pfoe.. ben nu wel opgelucht! bedankt voor de tips!
wonanda schreef:Het is zeer zeker besmettelijk.Ik zou als ik jou was de eigenaar bellen en met hem overleggen en niet uit jezelf gaan ontwormen.Misschien is het wijs om eerst een DA te laten kijken of het daadwerkelijk bloedwormen zijn.Als je toch zelf of met de eigenaar gaat ontwormen (dus zonder overleg met DA) geef ze dan wel equest pramox ipv de gewone, de pramox is de enige die bloedworm aanpakt.Succes iig!