Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Moelie schreef:Wat zou het trouwens kunnen zijn dan, als het niet klopt.. Als de andere (achter) bijv minder warm zijn dan voor..

LoveOlga schreef:Ja, zolang ie er zelf (zichtbaar) geen last van heeft zou ik tot maandag wachten!
Mijn pony loopt niet lekker maar de dierenarts hoeft niet te komen want ik heb iemand die dit al zolang ziet en behandeld erbij gehaald (een echte paardenkenner dus) en ze heeft niks ernstigs. Als je echt heeel erg twijfelt vraag of een echte kenner je pony na wil kijken.
SuuZzel schreef:Moelie schreef:Wat zou het trouwens kunnen zijn dan, als het niet klopt.. Als de andere (achter) bijv minder warm zijn dan voor..
Als er een hoef warmer is dan de andere hoeven, dan kan dat duiden op een hoefzweer..
Eleandra schreef:Bij hoefbevangenheid worden de hoeven ook warm.
Moelie schreef:Eleandra schreef:Bij hoefbevangenheid worden de hoeven ook warm.
Hoefbevangenheid is het denk ik niet, want hij is zeker niet te dik! En daar heeft dat toch mee te maken?

Maar denk dat er niks aan de hand is, anders had ik het idd al gemerkt. Bedankt voor alle adviezen!