Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
van brok krijgen ze meer energie.
MysticTinker schreef:Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van kuil, ik geef liever hooi, maar in ieder geval zou ik wel onbeperkt kuil/hooi voeren.
Musli kan ook, ik weet niet of ze daar echt zoveel dikker van worden, maar die van mij is er wel dol op![]()
De kruidenmusli van de boerenbond, met weinig eiwit en zonder haver, die is érg fijn, misschien gemengt met iets anders.
Ik heb me laten vertellen dat bietenpulp vooral is om een vol gevoel te krijgen, daar zou bijna niks inzitten.
MysticTinker schreef:Oké, dat is inderdaad fijn, ik wist niet dat ze daar ook van aankomen.
Volgens mij moet je dat wel een hele nacht in water laten weken, toch? Zo deed iemand dat op mn oude pensionstal, een schepje van die pulp, een emmer vol water, en na een nachtje zat de bietenpulp tot bovenaan helemaal volgezogen. Ze zeiden dat paarden er dood aan gaan als je het droog geeft..

niet eten als hij die 5.5 uur buiten staat ? Een pak hooi is er toch gauw genoeg bijgegooid ?
)