Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik gaap meestal of omdat ik moe ben of dat het gewoon totaal niet intresant is
quinoa schreef:Als hij gaapt (vaak achter elkaar) dan betekend dat dat ie onder de indruk is. Dus het kan zijn dat je boos bent geweest, of juist lekker aan het borstelen bent.
Het wil in ieder geval zeggen dat wat je ook doet hij het zich erg aantrekt, en ik vind persoonlijk dat dit een goed teken is. Mijn paard doet het ook vaak als ik boos op 'm ben geweest.
quinoa schreef:Als hij gaapt (vaak achter elkaar) dan betekend dat dat ie onder de indruk is. Dus het kan zijn dat je boos bent geweest, of juist lekker aan het borstelen bent.
Het wil in ieder geval zeggen dat wat je ook doet hij het zich erg aantrekt, en ik vind persoonlijk dat dit een goed teken is. Mijn paard doet het ook vaak als ik boos op 'm ben geweest.
RZDLover schreef:[oww dat wist ik helemaal niet! Mijn paard doet het altijd als ik het halster uit doe voordat ik haar hoofdstel in doe.

Citaat:oww dat wist ik helemaal niet! Mijn paard doet het altijd als ik het halster uit doe voordat ik haar hoofdstel in doe.
Als ik met het hoofdstel afkom: *gaaaaaaap* *gaaaaaaaaaaaap* *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
"
ikke20 schreef:heel extreem veel gapen kan wijzen op een maagzweer. ook kan het aangeleerdgedragzijn. of aandacht trekkerij
RZDLover schreef:quinoa schreef:Als hij gaapt (vaak achter elkaar) dan betekend dat dat ie onder de indruk is. Dus het kan zijn dat je boos bent geweest, of juist lekker aan het borstelen bent.
oww dat wist ik helemaal niet! Mijn paard doet het altijd als ik het halster uit doe voordat ik haar hoofdstel in doe.