Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tieneke schreef:Ik zou toch die eigenaar proberen te overtuigen en hem mee te sleuren naar dat paard en met z'n neus op de feiten drukken. Je kan misschien ook de stalhouder verwittigen en hem vragen of hij het kan verzorgen?

Marigold schreef:jeemig hee!
als die man (eigenaar) echt niks wil, zou je er stiekum zelf cct (geloof ik) spray op spuiten, das die blauwe spray die ze ook op de navel van een kalf spuiten, is ontsmettend.
maar vind het te gek voor woorden dat de eigenaar er niks aan gaat doen

Charmotte schreef:Dat heb ik ook gezien op Animal Planet dat was echt heel erg.
Misschien kun je de boer een tip geven om de va er even na te laten kijken, misschien denkt hij dat het niet nodig is maar als jullie zeggen van wel dan ziet hij het misschien ook in.

TheSam schreef:Geen woorden verder meer vuil aan maken, direkt de dierenbescherming bellen (als je dat prettig vind kan je dat anoniem doen).
Anita_D schreef:TheSam schreef:Geen woorden verder meer vuil aan maken, direkt de dierenbescherming bellen (als je dat prettig vind kan je dat anoniem doen).
Helemaal mee eens!
MonAmieC schreef:Ik zag vorige week nog op Animal planet een operatie waarbij het ingegroeide halster verwijderd werd. Het halster was al helemaal in het neusbot gegroeid. Zag er echt heel vies uit.
MonAmieC schreef:Ik zag vorige week nog op Animal planet een operatie waarbij het ingegroeide halster verwijderd werd. Het halster was al helemaal in het neusbot gegroeid. Zag er echt heel vies uit.

DunDijk schreef:MonAmieC schreef:Ik zag vorige week nog op Animal planet een operatie waarbij het ingegroeide halster verwijderd werd. Het halster was al helemaal in het neusbot gegroeid. Zag er echt heel vies uit.
was echt eng! polly_amigo schreef:Hallo,
Bij ons op stal heeft een jaarling van ons nog maar net anderhalf week een halster omgehad omdat de boer ( eigenaar ) haar in de andere weide had gezet. Hij had het halster niet afgedaan... en verder niet naar omgekeken.