Ik wil nu eigenlijk wel 's weten of dat echt zo is...
Hier mensen met ervaringen/ideeen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosita schreef:Ach jongens toch......... pinnen eruit, chips, misschien ook uitkijken met een pacemaker bij mensen? Hóe zou dit nu toch moeten gebeuren? Groene leem is gewoon modder hoor.
Niet altijd maar alle sprookjes geloven die mensen bedenken om interessant te doen.
henkv schreef:En voor de mensen die het wel geloven heb ik nog (een heel duur) poedertje, dat het genoemde effect van groene leem doet opheffen...
Esther schreef:Chips die langer zitten zijn voldoende ingekapseld, die blijven wel zitten bij een groene leem behandeling. Met pas gezette chips zou ik wel oppassen.
Rosita schreef:Esther schreef:Chips die langer zitten zijn voldoende ingekapseld, die blijven wel zitten bij een groene leem behandeling. Met pas gezette chips zou ik wel oppassen.
Nou, wanneer donororganen en pacemakers ervoor op de loop gaan dan zou ik met je ingekapselde chippie ook maar uitkijken![]()
En semra, het onderwerp vraagt toch om 'kinderachtige' reacties? Het is per slot van rekening een sprokkje en daar mag je best zelf iets bij verzinnen.