Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), plus dat deze me niet meer kunnen vertellen dan de osteopaat. en foto's maken is erg lastig aangezien de afstanden hier zo groot zijn en we geen trailer meer hebben.

denk niet eens dat ze dat hier kennen, al zit ik wel aardig dichtbij de pompadour. toch maar weer eens een keer heengaan, misschien dat ze daar meer weten.
blij te weten dat dat spul echt werkt, ik had er namelijk nog nooit van gehoord.
SisLeone schreef:haha dat is waar cp112. vind die maar eens in frankrijk. wil wel eens aan aquatrainster/veearts vragen wat zij denkt van mennen met paard met evt KS. moet haar toch maandag of dinsdag bellen voor een nieuwe afspraak.

)
benangelique schreef:bij ons is het zowel door de DA als de chiropractor als de osteopaat aangeraden, allemaal onafhankelijk van elkaar overigens.
benangelique schreef:ik heb er ook een met KS. Wij geven hem liquid flexijoint en daarin zit inderdaad duivelsklauw. werkt erg goed, al gaat het momenteel zo onwijs lekker dat we ons aan het afvragen zijn of we niet zonder het goedje kunnen. Doen we niet hoor, gaan niet sleutelen aan een formule die werkt!
Wij rijden Noob 3 tot 4x in de week, longeren hem 3x en hij heeft 1 dag vrij. Altijd lang en laag, nu steeds meer 'bovenin' en verzameld.
maar is hetzelfde merk e.d
bedankt