Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tulandro schreef:Ik heb het ook pas geleden gedaan, fijne mensen! Je krijgt heel snel de uitslag, en dat kitje wat je opgestuurd krijgt is ook fijn.
furora schreef:€12.50
Aline4 schreef:furora schreef:€12.50
Euh, dat kost een wormenkuur toch ook?

Aline4 schreef:Quote Furora:€12.50
Quote 2 Aline4:Euh, dat kost een wormenkuur toch ook?
Quote 3 Furora:Ja maar ik heb hier 11 paarden lopen dus de kosten van de test heb je dus zo terug verdient ....
En vervolgens mijn reactie:
Moet je dan niet van alle paarden mest op sturen? 11 keer mest kost dan toch net zoveel als 11 keer wormkuur?
Wij hebben er 8 dus vandaar mijn belangstelling
Groetjes,
Aline
Tulandro schreef:Maar vaak hoef je dan een tijd lang niet te ontwormen. Ik hoef namelijk pas eind augustus misschien een keertje weer te ontwormen. Er waren namelijk geen eitjes gevonden.
Tulandro schreef:Ja,ik heb mijn mailtje nog in mijn mailbox staan. Maar k heb toevallig dan ook een bloedonderzoek laten doen, en dat was ook helemaal perfect. Maar veel wormenspuiten helpen ook niet tegen lintwormen..
Narco schreef:Tulandro schreef:Ja,ik heb mijn mailtje nog in mijn mailbox staan. Maar k heb toevallig dan ook een bloedonderzoek laten doen, en dat was ook helemaal perfect. Maar veel wormenspuiten helpen ook niet tegen lintwormen..
Equimax helpt goed tegen lintworm mits je het 2x per jaar geeft!
Rosita schreef:en dat het goed werkt 'bewijs' je dan met een mestonderzoek?

Narco schreef:
Rosita, hoe is het afgelopen met de wormeitelling bij jouw paardjes?
Rosita schreef:Narco schreef:
Rosita, hoe is het afgelopen met de wormeitelling bij jouw paardjes?
Heel goed, dank je. Nicos had geen wormkuur nodig en Pardoes eentje met ivermectine. In augustus doen we weer een test. Dit bevalt mij 100 keer beter dan er klakkeloos een wormkuur in te stoppen.
Narco schreef:
Ik denk dat 'klakkeloos' een beetje overdreven is! Doe je bij je honden en katten nu ook een wormeitelling?