Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vin het echt rot voor je! ik kom binnekort wel op ziekenbezoek als jij dat goed vind 

..en de veearts heeft de wond helemaal schoon gemaakt. Ze vond het er gunstig uit zien, en het zonnetje erop was ook goed ter bevordering van de genezen.
..ook omdat ze dus drachtig is..
succes en sterkte !!! hopelijk heelt t nu snel
Mazzel-meid schreef:Inmiddels zijn we weer zo'n 3 weken verder.
Afgelopen weekend heeft mevrouw de hele wond weer opgengeschuurd, en zag het er erg slecht uit (veel wildvlees, been helemaal dik etc) dus heb foto's richting de veearts gestuurd en die belde me dat het vooruitzicht was dat dat wildvlees weggesneden moest worden en m'n merrie in het drukverband moest (+ 24 uur boxrust, omdat ze anders haar achillespees weer kapot zou trekken..)
Vandaag is ze geweest, en het viel alles mee, mijn merrie heeft blijkbaar het wildvlees zelf verwijderd..en de veearts heeft de wond helemaal schoon gemaakt. Ze vond het er gunstig uit zien, en het zonnetje erop was ook goed ter bevordering van de genezen.
Alleen was er één dingetje waar ze zich wel zorgen om maakte; een deel van de wond is erg diep (halve wijsvinger diep) en dat wil niet helen.... grote kans dat er een stukje los bot zit.
We kijken het nog even aan, misschien dat het wel wil genezen in de komende weken. Ze komt in elk geval over 2 weken weer, en dan bekijkt ze het nogmaals (ook ivm wildvlees). Als het op dat ene plaatsje zo diep blijft moeten er foto's gemaakt worden en moet ze geopereerd worden.
Ik hoop maar dat het vanzelf geneest, want ik vind het een eng idee als m'n meisje onder narcose moet..ook omdat ze dus drachtig is..

nee sorry.. ik vind dit echt beetje laks 
Cayusejuhh schreef:Als er zo iets gebeurt.. ga je dan nog wachten??? ik weet dat ik de zelfde dag al in de kliniek had gestaan.nee sorry.. ik vind dit echt beetje laks
Drachtig en narcose kan geen kwaad.. Lala hier is ook onder geweest toen ze Maddox droeg
Achtte de Da de kans groot dat ze onder het mes moet?
unamie schreef:Cayusejuhh schreef:Als er zo iets gebeurt.. ga je dan nog wachten??? ik weet dat ik de zelfde dag al in de kliniek had gestaan.nee sorry.. ik vind dit echt beetje laks
Drachtig en narcose kan geen kwaad.. Lala hier is ook onder geweest toen ze Maddox droeg
ben ik met je eens hoor
bij twijfel laat je toch meteen röntgefoto's maken![]()
en ik snap nog steeds niet waarom ze niet meteen onder verband gezet is![]()
zeker bij grote gecomplicieerde wonden is dat zeer aan te bevelen
Mazzel-meid schreef:beetje jammer dat er altijd mensen zijn die het beter weten dan de veearts![]()
Mazzel-meid schreef:Inmiddels zijn we weer zo'n 3 weken verder.
Alleen was er één dingetje waar ze zich wel zorgen om maakte; een deel van de wond is erg diep (halve wijsvinger diep) en dat wil niet helen.... grote kans dat er een stukje los bot zit.
Mazzel-meid schreef:en het is wel een diepe wond, maar niet dusdanig gecompliceerd dat het niet meer goed zou komen, ik vind het er helemaal niet zo slecht uit zien hoor.