Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Billy schreef:Ik doe er niks aan, ik verbrand ook 1x per jaar, en dan niet meer, Bill ook.
Als je begint te smeren moet je blijven smeren, dat lukt me niet omdat ik een half uur moet rijden voor ik bij hem ben. En aangezien hij zonder halster op de wei staat is een lapje ook geen optie. Trouwens, dat zou tijdens het drinken nat worden en over zn neusgaten hangen, ook geen optie
MysticTinker schreef:Ik doe er altijd zonnecreme op van zwitsal, dat kun je er wat dikker op smeren, blijft goed zitten, plakt niet en het is een van de enige zonder parfum erin.. heel fijn![]()
Een halster heeft mijn paard niet om, en een heel vliegenmasker heeft ie ook alleen maar last van, dus voor ons is zonnebrand creme de beste oplossing
mrie schreef:
Goh, ik wilde net zeggen dat je geen Zwitsal moet gebruiken omdat ze dat zo vies vinden... Misschien hebben ze nu ook een ongeparfumeerde of zo
Wij hebben inderdaad een ongeparfumeerde van Zwitsal, dat is de enige die mijn paard niet erg vindt. Ik heb wel eens andere geprobeerd maar dat vindt ie verschrikkelijk, dan gaat ie met zn neus in het water en schuren om het er maar af te krijgen