Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordnina schreef:Heb je de eigenaresse al gebeld? Ik zou het wel prettig vinden om te weten dat er een DArekening op me ligt te wachten bij thuiskomst
) fjordnina schreef:Dan zit je in een lastig parket. in de wet is het namelijk zo dat als er ingrijpende dingen gaan gebeuren, dat de eigenaar daar ten alle tijde toestemming voor moet geven. Althans, ik geloof dat het zo zit. Valt er echt geen tel.nr of evt. email te achterhalen? Bijv. via de gene die op het huis past ofzo?
Een DA moet er zeker bij komen, maar als het even kan zonder gedonder achteraf toch?
ik denk dat het dan koliek is. Echt raar dat ze geen tel.nr. achter heeft gelaten
ik kom wel een keertje langs hoor maar als polly niet eet dan denkj ik wel koliek..
. Sterkte!

ellepel schreef:heb je al getemperatuurd?
Ga ik morgen doen
en voel eens aan de hoeven, zijn die erg warm?
( niet als ze net gelopen hebben voelen hoor,dan zijn hoeven altijd vrij warm)
dan kunnen ze misschien ook tegen hoefbevangen aanzitten,omdat je verteld dat ze zo wiebelend loopt..... staan ze op veel gras?
Gras is express afgezet voor die andere shet (was 2 jaar geleden bevangen)
hmm verder, even met je oor luisteren aan de buik of je ook een rommelend geluid hoort, hoeft niks te zeggen,maar als ik dat hoor voel ik me altijd een stuk beter als ik om koliek twijfel...( rommelen is goed, teken dat de darmen hun werk doen)
Ga ik proberen!!
dan nog eentje:
ze loopt wiebelend zeg je?
..voel eens op de kont of de spieren daar ook erg warm en hard aanvoelen, dan kan het ook nog wel spierbevangen zijn.....
Dat ga ik zeker proberen!!
maar t is moeilijk hoor zo van achter en computer, ze kan ook gewoon zich niet helemaal fit voelen,maar er kan ook meer aan de hand zijn.
ik vind..als jij echt duidelijk ziet dat t dier niet in orde is, en het eet niet,dan kan er zeker wat aan de hand zijn,laat desnoods je moeder bellen zodat die er druk achter kan zetten
Hou ons op de hoogte
ellepel schreef:t was zo het enige wat ik bedenken kon qua symptomen wat er op lijken kan....
maar nogmaals, als ze gewoon echt niet eet, is dat toch raar.....
Sassieja schreef:Da erbij halen, dit is niet normaal, dat moet de eigenaresse toch ook inzien.
ellepel schreef:ik weet niet helemaal 100% zeker hoor, maar t zou kunnen....
succes ermee, en hoop dat t allemaal meevalt voor je
, hoop dat het allemaal een beetje meevalt