Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar dit klinkt wel ernstig...ze heeft echt een DA nodig
Siebjelover schreef:Nou lekker baasje heeft die pony dan (sorry dat ik het zeg) maar dit klinkt wel ernstig...ze heeft echt een DA nodig
Schimmelig schreef:Dode pony, of DA. De keus lijkt mij duidelijk...
Brownie schreef:Schimmelig schreef:Dode pony, of DA. De keus lijkt mij duidelijk...
jongens het is niet mijn pony .. voor mij was het al lang duidelijk ik had al lang 10x de da gebeld maar het is niet mijn pony ...dat is het probleem ...

Tieneke schreef:Je mag trouwens niet zomaar iets met andermans pony doen, of het nu met goede bedoeling is of niet, hoe groot je verantwoordelijkheidsgevoel ook is...

Tieneke schreef:Deze pony is verre van verwaarloosd, heeft gewoon een crappy eigenaar, daar kan de TS ook niet aan doen. Als die pony nu graatmager was, half dood lag en hoeven van een halve meter had (bij wijze van spreken), zou je van verwaarlozing kunnen spreken. Het enige wat de TS nu kan doen is de eigenaar overtuigen dat het echt wel ernstig is. Zelf een DA bellen kan ze doen, maar met alle gevolgen van dien, want dan draait de TS voor de kosten op en mag ze die pony misschien nooit meer zien. Zo'n verantwoordelijkheid kan je niet in haar schoenen schuiven.
Die pony heeft hulp nodig, vind ik ook, maar zonder de eigenaar kan je in dit geval weinig doen.