Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

).Tammie schreef:Ik betaal €30,- , maar hier is ze zo'n 1½ uur mee bezig. Na het bekappen kijkt ze nog of het paard goed loopt en dan wordt er eventueel nog wat aan gecorrigeerd, net zolang totdat ze tevreden is en het paard zijn voeten goed neer zet.
Erg weing geld voor deze uitgebreide bekappingen.
Tammie schreef:Ik betaal €30,- , maar hier is ze zo'n 1½ uur mee bezig. Na het bekappen kijkt ze nog of het paard goed loopt en dan wordt er eventueel nog wat aan gecorrigeerd, net zolang totdat ze tevreden is en het paard zijn voeten goed neer zet.
Erg weing geld voor deze uitgebreide bekappingen.

Arabesk schreef:ja vertel mij wat, een vijl kost alleen al 15 euro en zo'n tang kost bijna 100 euro en die dingen gaan echt geen tien jaar mee.
russel schreef:Ik betaal 25 euro en hij is binnen een minuut of 20 a 30 klaar, eerder20 minuten. Hij staat er meteen heel netjes op.
Ik vind 1 1/2 uur voor alleen bekappen heel erg lang, voor rondom warm beslag deed mijn vorige smid een uur en dan stond mijn paard 8 weken lang er netjes op.
Wendy schreef:russel schreef:Ik betaal 25 euro en hij is binnen een minuut of 20 a 30 klaar, eerder20 minuten. Hij staat er meteen heel netjes op.
Ik vind 1 1/2 uur voor alleen bekappen heel erg lang, voor rondom warm beslag deed mijn vorige smid een uur en dan stond mijn paard 8 weken lang er netjes op.
Wat is er mis met een uitgebreide bekapping?
Ik heb dit liever dan iemand die het er maar af ragt en niet kijkt naar het specifieke paard. Al zal jouw smid het vast goed doen.