Ik was van plan om volgende week of zo weer met mijn paardje te beginnen rijden. (ze heeft op rust gestaan sinds september)
Maar net nu, lijkt het alsof ze weer onregelmatig is
Daarom dat ik enkele filmpjes hier plaats. Dan kunnen jullie eens kijken (als je zin hebt natuurlijk) en zeggen wat jullie denken
Aangezien ik al maanden naar haar benen zit te kijken, begin ik zo stilaan paranoia te worden. En kan het wel eens zijn dat ik dingen zie die er niet zijn.
En ik weet natuurlijk ook welk haar slecht been is. Dus ik ben sowieso meer gefocused op dat been.
Daarom ga ik niet zeggen met welk been ze problemen heeft, zodat jullie onbevooroordeeld kunnen kijken.
Op de filmpjes loopt ze vrij, dus zonder longe ofzo. Ze wordt dus nergens gehinderd.
Hou er wel rekening mee dat ze over het algemeen heel stijf beweegt. (maar ze staat dan ook al stil sinds vorig najaar natuurlijk)
De kwaliteit van de filmpjes is niet zo goed. (komt door de uploadsite, als iemand tips heeft hoe ik dat kan verbeteren, laat maar weten dan)
http://luckystory.zippyvideos.com/gallery.z
ps:let niet op de ratings, das iets wat mijn kleine broer heeft gedaan. (is een gefrusteerd kind dat zulke dingen leuk vindt
)