Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
izzy1985 schreef:Zijn er nog meer mensen die evt. ooit een holistisch dierenarts hebben ingeschakeld??
Citaat:ik had een cursus gevolgt bij die man (een 1dags cursus) gelijk mee naar 2 klanten van hem (met prachtige hengsten!!! uit belgie) en nog naar zijn eigen 2 paardjes gegaan in een prachtig natuur gebied met een stromende rivier.
maar die man heeft een paard zijn leven gered... 3 "normale" dokters hebben gezegt dat het dier een hopeloos geval was en een spuitje moest krijgen (dood dus) de dag voor ze werd ingeslapen heeft de eigenaar die arst laten komen (kwam er die avond achter dat hij misschien wel wat wist) nouja heeft het dier bekeken even met ons gepraat en wat hij zei was:" als jullie dit dier laten inslapen neem ik hem wel mee naar huis en kan hij bij mij beter worden. dit dier zit vol levenswil en energie en is zeker te verhelpen" nouja beetje twijfelde ze nog...maar weg geven wou ze haar niet ze bleef gewoon tot haar dood bij haar..nouja die man had vertelt wat er aan de hand was en hoe we het konden genezen..nouja dat gedaan...ze moest ook natuurlijk bekapt worden en dat kon ik dus ben ik gaan doen (de eigenaar heeft zelf ook een cursus gedaan ervoor daarna) ze mocht wel 8 tot 12 maanden niet gereden worden nouja wij dat gedaan...en ja hoor ze is helemaal beter! ze kan bijna bereden worden da komt nog eens kijken of het al kan... dus ja...en dan te bedenken dat 3 verschillende andere da's hebben gezegt dat het een hopeloos geval was!!!!
izzy1985 schreef:@mariska32,
wat waren die slechte ervaringen dan???