Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Ik geef glucosamine speciaal van de groene os samen met omega olie van Naf
dat bestel ik bij de paarden drogist.
glucosamine kost me 114,95
de omega olie 33,50 voor 5 liter.
want die kosten daar ook maar 1.25euro ipv 7euro hier- en da's altijd makkelijk om in huis te hebben !
Anita87 schreef:heeft er iemand ervaring of dit terug te halen is bij de verzekering?
Anita87 schreef:Ik heb trouwens het idee dat mijn paard zomers lekkerder in dr vel zit en er minder last van heeft dan in de winter
lolclub schreef:
dat is wel een bekend verschijnsel bij (oudere) mensen met arthrose, maar ik heb bij mijn paard eigenlijk geen noemenswaardig verschil gemerkt.
misschien anderen wel ?
runningkawa schreef:wow, dat scheelt veel mist
want voor een paard van 1.80cm heb je een hoge dosering nodig
Ik heb het nagekeken op mijn werk, die poeder kost me 15dollar (dus pakweg 11euro) meer dan de vloeibare cortaflex die ik eerder had. De verzendkosten zijn 70dollar- minder dan via Amazon omdat ik nu rechtsstreeks bij de Gifted horse heb besteld. Service is trouwens super !!! heb daar contact met een vrouw die echt alle moeite doet om alles uit te zoeken, we zijn redelijk op weg om "penvriendinnen" te worden