Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, en nu ze het leuk begon te vinden begon ze 'neer te storten').
bedankt voor deze extra informatie, kan het ff doorgeven aan de eigenaren!!
Dennis schreef:Het is een witte waas over bijna het hele oog(in het midden, dus over de pupil). Het is dus niet spierwit, maar een wit/grijze waas over het oog.
. De enkele keer dat ik gelongeerd heb met een enkele lijn(is hooguit 3x geweest in ruim 1,5 jaar en heb haar groen gekregen) viel ze rechtsom naar binnen. Aan de dubbele longe geen verschil. Het gaat om een 4 jarige merrie.
. Blue_Star schreef:Ik vertrouw het niet,het doet me TE sterk denken aan cataract.
Zeker als hij niets ziet en verder het geen ontstoken oog lijkt.
Hoe oud is je pony?Mijn verzorgpaard heeft dit ook,hij heeft een waas(blauw)over zijn ogen,beetje cataract,het kan verergeren maar dat kan nog jaaaaaren duren dus momenteel is het niet iets om je zorgen over te maken maar in jouw geval zou ik er toch achter gaan!
Ohja,cataract komt volgens de DA meer voor bij oudere paarden/pony's maar spijker me hier niet op vast!
Heb het je uitgelegd via pb maar wens je alsnog veel sterkte 
Mystica schreef:pb smiley ook eens. Marco had volgens mij hetzelfde, maar bij hem was het kanker.