Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Hoi,
Mijn paard werd er super onrustig en boos van !!! Kennelijk heeft hij zoveel afvalstoffen dat zijn lichaam te veel werd belast door de drainage comp. ?! Ik durfde het daarna niet meer te geven.
Maar misschien duidt juist die reactie erop dat het wel goed voor hem was......? In ieder geval had ik een bijtend paard door de drainage comp, , dus kijk uit.
Oohw, hij had het ook bij detox van de paardendrogist.
Groetjes,
Maris
kiana schreef:Maris schreef:Hoi,
Mijn paard werd er super onrustig en boos van !!! Kennelijk heeft hij zoveel afvalstoffen dat zijn lichaam te veel werd belast door de drainage comp. ?! Ik durfde het daarna niet meer te geven.
Maar misschien duidt juist die reactie erop dat het wel goed voor hem was......? In ieder geval had ik een bijtend paard door de drainage comp, , dus kijk uit.
Oohw, hij had het ook bij detox van de paardendrogist.
Groetjes,
Maris
Ik heb het ook gebruikt bij mijn paard en ga het nu bij mijn 2e paard gebruiken.
Gewoon om de boel even weer op te schonen.
Ik had zeer goede ervaringen bij schimmel en mok.
Bijwerking is dat je paard er hoofdpijn van kan krijgen de eerste week, raar maar waar. Misschien dat jou paard daarom ander gedrag liet zien ?
Het was mij voorgeschreven door Erik Laarakker
Myrdal schreef:Ik gebruik het nu ook. Ik gebruik het samen met pro-bioforte en zink zwavelpasta tegen mok.
Het schijnt ook heel goed te zijn als je paard niet helemaal lekker in zijn/haar vel zit.