Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Oke ik mag aftellen nog 2 WEKEN. Prisca schreef:Je kan ook sedalin nemen maar het nadeel is dat dat veel duurder is dan muisjes of wel vetranquil.
Succes met stappen ene gaan we een clubje oprichten ?? Voor de stappende mensen en paarden. Oke ik mag aftellen nog 2 WEKEN.
ik begin dus dan maar hoe jij zegt met een half schepje
lijkt me niet goed voor z'n been en ik schrik me elke keer het apezuur. Maandag heeft ie zich eerst keurig gedragen in de paddock, niet rennen, nee gewoon rustig gestaan totdat ik "meneer"eruit wilde gaan halen. Hij draaide zich om gaf een mega bok richting mijn kant uit en racede ervandoor
Had hem gelijk weer te pakken en ik heb hem even haarfijn uitgelegd dat dat de bedoeling niet was en dat ik anders voor niets 8 x per dag rondjes loop en afspuit

Hij is geen moment suf geweest.
) en stap ik hem maar 10 minuten onder het zadel in de bak.
orri schreef:Waar halen jullie de muisjes dan?
Sedalin werkt niet zo goed bij mijn paard, tenminste niet toen hij geschoren werdHij is geen moment suf geweest.
.
.Prisca schreef:Napoleon ik bedoelde met sjaggie dat zodra hij muisjes op heeft hij wat meer geirriteerd is dan zonder. Schijnbaar heeft hij dan moeite met aanrakingen dan anders.

Troef schreef:Het lijkt stom: Maar welke muisjes moet je dan hebben??
Moet je dan de ROSE of de BLAUWE hebben.?
Want het is toch van de gekke dat je rotzooi moet voeren omdat sommige denken dat hun paard/pony een ADHD-kind is.

Het kan van alles zijn maar ze gaat er van uit dat het waarschijnlijk een losgeraakt stukje bot is in zijn kogel, een andere mogelijkheid is dat er een scheurtje in zijn pees zit
Morgen dus echt een berg "muisjes" bij Nappie naar binnen brengen want ik weet niet hoe hij gaat reageren op alle fotoapparatuur in Utrecht............
maar dan heeft hij aan 1 1/2 schepje genoeg hoor!!!!!