? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
) maarehm.. ze hebben ook al "diaree" op gestuurd (sorry beetje vies onderwerp) en ze gaan dit ook onderzoeken.. hij poept niet gewoon, het is alleen maar diaree.. hij is echt sloom (een tijd geleden ging het nog wel goed maar de laatste paar dagen niet meer
)
daarom wou ik het even vragen..
, ik denk alleen niet dat dit het geval zal zijn. Diarree en sloomheid, kunnen overal tekenen van zijn. Veel succes met je paardje!
Hollybolly schreef:zorgt dat hij goed drinkt!!!!! want met diarree kan zon beestje uitdrogen, en inderdaad even de DA dr bij. Want anders komt er misschien wel geen veulen volgend jaar. Het is in ieder geval niet normaal. Veel sterkte ermee, en houdt ons maar op de hoogte!
er staat ook wel een emmer waar ze uit kunne drinken met vers water maar tog drinken ze liever daar uit.. ze is ook niet erg dik voor een merrie die een veulen krijgt
ik dat er niks ergs met haar is en haar veulen! Hollybolly schreef:dat moet je dan toch in de gaten houden, geef hem bijvoorbeeld een emmer en controleer of die wat leger wordt, als die niet leger wordt moet je een cola fles nemen, wat water erin en achterin gooien. Maar als hij niet drinkt, moet zowiezo met spoed de DA erbij.
maar we/ik ben er nog niet weer geweest sinds maandag (me vriendin woensdag dus) maar dat komt omdat ik met school zit en het is vies weer
of iets waar je naar binnen met ze kunt rijden.. nouja wel een stal voor de pony's en meerdere schuren voor andere dingen maar anders word het zondag dat we erheen gaan