Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Supah_Sky schreef:Heey,
Ik heb paard en die heeft al haar hele leven last van diaree Heeft er iemand een verglijkbare situatie meegemaakt of kent er iemand een middel tegen diaree, dan zou ik dit graag te weten komen.
mazzeltje schreef:Is dit misschien iets voor jou??
Gezocht:
Momenteel ben ik bezig met het vierde, tevens laatste, jaar van de opleiding tot veterinair klassiek homeopaat aan de School voor homeopathie in Amersfoort
Het is de bedoeling dat u met uw dier naar (hoogstwaarschijnlijk) Lelystad komt alwaar een anamnese wordt afgenomen.
paars schreef:Lastig probleem! Hij verliest door de diarree ook electrolyten. Wat krijgt ze te eten?
wordt dan toch misschien weer een andere da inschakele he brittje
hihi
) Je kan het krijgen bij de DA. Supah_Sky schreef:gehehe,, luve_luca heeft gelijk,, de DA zegt dat melk (geen gewone maar kalvermelk,, van da poeder) de darmflora stimuleert,, De DA zal ook niet zomaar iets verzinnen denk ik,, die weet toch wel waar hij het over heeft? Maar ik ben inderdaad WEL van plan om met de melk te stoppen maar ik wil erst met de DA overleggen, mischien met een andere.
werkt prima
) paars schreef:Om nu met medicijnen te proberen de diarhee te verhelpen en wel iedere dag een liter melk blijven geven lijkt op dweilen met de kraan open.