Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en zijn er afwijkingen dan direct door naar de dierenarts. Deze dingen kan je zelf ook controleren en zo kan je een keuze maken wat te doen. Er staan dingen in die je zelf best wel weet, maar toch om een of andere reden niet doet, maar misschien (soms) toch (ergere) dingen hadden kunnen voorkomen. Dat is tenminste mijn interpretatie na het lezen van haar lijstje en de bezoeken aan de dierenarts de laatst maanden................. (ik bedoel mijn paard loopt alleen niet goed op de ''harde volte'' maar wanneer doe je dat thuis
, dus in de bak of met buitenritten is er totaal niets te zien/voelen, terwijl er nu waarschijnlijk toch veel schade aan het gewricht is ontstaan wat niet meer goed komt). En als je het af en toe doorneemt weet je ook precies wanneer iets is ontstaan, ik heb nu geen flauw idee. Maargoed dat is in mijn geval, voor ik hier weer de hele wereld over me heen krijg
Udo2001 schreef:Maar het kost ook een hoop geld om hem helemaaal binnenste buiten te keren.