Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mywayzidane schreef:Ik zeg alleen dat ik haar reactie een beetje raar vind aangezien ik hier niet naar vraag en van het spul weet ik pas een maand en wist niet hoe ik het moest bestellen anders probeer ik niet in contact te komen met mensen die het hebben gebruikt omadt er niet alleen voordelen aan zitten maar ook nadelen. En nog even duidelijk IK ZIT ER NIET AAN TE DENKEN OM HAAR AF TE LATEN MAKEN!!!!!!!!!!!!!
dus hou die goed bedoelde menigen graag voor je en je zou toch eerst voor iets moeten sparen voor je iest besteld het gaat hier om honderden euro's de meeste mensen hadden dit jammer genoeg niet voor een paard over gehad. En voor mijn gevoel bedoeld ze het helemaal niet goed voor mijn paard dit id gewoon een manier om iemand een K** gvoel aan te praten en mij te laten voelen dat ik niet goed voor mijn beesten zorg je zou je schamen als je ziet hoeveel ik er la voor over heb. Sorry dat ik zo boos reageer maar ik ben die"goed"bedoelde adviesen een beetje beu van iedereen. ik vraag naar mensen die ervaring hebben in Gallium nitrate niet naar mensen die mij even een K** gevoel aan praten.
)daantjuhhh schreef:2 jaar geleden heb je het ondekt.
je hebt er in die 2 jaar sec opinons aangevraagd en haar op speciaal beslag gedaan?
Heb je nog andere dingen uit geprobeert?

Met die bonte jaarling..