Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar in het topic wat mist doorstuurd zie ik dat vele nog een lange tijd doorgaan met hun paard. Dus waarom dan dit paard niet?
is aan die mensen toen niet verkocht. Klinisch niks aan te merken, afgelopen jaren nooit gekreupeld. maar wel aanleg dus, en al licht wat te zien...Silviabol schreef:dankjewel voor jullie reactiesmaar in het topic wat mist doorstuurd zie ik dat vele nog een lange tijd doorgaan met hun paard. Dus waarom dan dit paard niet?
het enige verschil is is dat wij dit niet van tevoren wisten
Het is inderdaad een risico, maar voor een kwartje zit je nooit op de eerste rij, voor die prijs heb je ook een draver of een onbeleerde 3jarige. Daar kan ook een hoop mee mis zijn en er zit geen rontgologisch keuringrapport bij...
De eigenaren hebben hem verkocht onder het mom van sportpaard maar is toen rontgologisch "tegen de lamp gelopen"is aan die mensen toen niet verkocht. Klinisch niks aan te merken, afgelopen jaren nooit gekreupeld. maar wel aanleg dus, en al licht wat te zien...
Tja, dan gaat het eigenlijk hier over ; http://home.iae.nl/users/lijssel/nederl ... ansen.html een artikel waar ik het grondig mee eens ben! en aan de andere kant kun je tegenwoordig je fokmerrie bij het kwpn PROK laten keuren, waarbij ze kogelarthrose goedkeuren tot klasse 0-3.....en dat vind ik weer de goden verzoeken !
Ik twijfel zó want ik ben inderdaad bang voor dat medische circuit, maar het is wel een super leuk dier, hij spreekt me echt aan.

Silviabol schreef:
Het is inderdaad een risico, maar voor een kwartje zit je nooit op de eerste rij, voor die prijs heb je ook een draver of een onbeleerde 3jarige.