Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

batje schreef:Inspuiten zal ik als allerlaatste redmiddel gebruiken, daarvoor kan je al veel doen.
De DA kan idd alleen met foto's bepalen of het artrose is. Niet alleen Primeval, maar veel andere producten op basis van Glucosamine helpen en zijn goedkoper..
)Fielychi schreef:artrose = pijnlijk voor paard en iets wat eigenlijk alleen maar erger kan worden (correct me if i'm wrong).
Het dier gaat de leuke dingen in het leven missen.
Ik zit dan ook te denken om het dier te laten inslapen. Ik zou namelijk niet met constante pijn verder hoeven leven.
Fielychi schreef:artrose = pijnlijk voor paard en iets wat eigenlijk alleen maar erger kan worden (correct me if i'm wrong).
Ik zit dan ook te denken om het dier te laten inslapen. Ik zou namelijk niet met constante pijn verder hoeven leven.
Fielychi schreef:artrose = pijnlijk voor paard en iets wat eigenlijk alleen maar erger kan worden (correct me if i'm wrong).
Ik zit dan
ook
te denken om het dier te laten inslapen. Ik zou namelijk niet met constante pijn verder hoeven leven.

lorvxy schreef:Een paard kan met artrose nog erg oud worden! Bij ons op stal staat een paard van 31 jaar die in alle 4 benen artrose heeft!
Citaat:Heeft tot vorig jaar nog regelmatig de huifkar getrokken zonder problemen. (Toen was de artrose ook nog niet geconstateerd, en was hij nooit kreupel of wat dan ook!) Nu is ie wel echt af en loopt alleen nog maar op de wei.
Citaat:Of hij pijn heeft weet ik niet, maar hij trekt af en toe nog best een sprintje.
sylva schreef:we hebben foto's laten maken in Delfzijl in de kliniek, daar kwam de uitslag uit dat het linkerachtersprongewricht totaal was versleten, en het rechter op de helft was. Het was
ongeneesbaar
en hij had weinig kans om ooit weer gewoon te kunnen rennen etc.
Citaat:Ik ben het er dus niet mee eens als je zegt dat je zo'n paardje maar moet in laten slapen
Citaat:dan kan het best weer goed komen!
Citaat:En pijn hebben ze (meestal, er zijn natuurlijk uitzonderingen) niet, als ze maar veel kunnen stappen
) en heeft een erg vrolijke indruk, met pret oogjes