Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Missbambie schreef:Heleen heeft vorige week mijn paard behandeld , en het ziet er naar uit of het de goeie kant op gaat , joy zat aan beide kanten van haar rug vast ze gaf heel duidelijk aan dat het haar zeer deed, na dik een uur heleen haar behandeld te hebben viel ze zelfs in slaap.
het is zeker aan te raden om er een osteopate te laten langs komen.
ik zien mijn paard helemaal vrolijk worden ze komt dan over 2 weken weer langs om nog een keer een behandeling te komen geven (extra)
Groetjes Syl
Share schreef:hey aukje, ik ben blij te horen dat het al iets beter gaat. Ik hoop dat je vrijdag het verlossende antwoord krijgt en dat de problemen verdwijnen zodat je het dalijk weer allemaal goed kan gaan opakken
knuf voor rafiq!
Aukie schreef:[naam] schreef:hey aukje, ik ben blij te horen dat het al iets beter gaat. Ik hoop dat je vrijdag het verlossende antwoord krijgt en dat de problemen verdwijnen zodat je het dalijk weer allemaal goed kan gaan opakken
knuf voor rafiq!
Ik houd je op de hoogte!
Zodra het beter gaat moet je maar snel eens komen rijden!

Hij vindt namelijk altijd feilloos je zwakke plekken en maakt er dan flink misbruik van.