Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

amigootje schreef:Bedankt voor de reactie's, moet zeggen dat ik jullie reactie over de oli wel verwacht had ( op de open wonden heb ik het niet gesmeerd. zo gek ben ik ook niet hoor)
Craignethan schreef:amigootje schreef:Bedankt voor de reactie's, moet zeggen dat ik jullie reactie over de oli wel verwacht had ( op de open wonden heb ik het niet gesmeerd. zo gek ben ik ook niet hoor)
Waar heb je het dan wel op gesmeerd? Buiten het feit dat olie natuurlijk heel erg slecht is, als je het erom heen smeert heeft het al helemaal geen zin
imker schreef:Was die troep er onmiddelijk af joh! Het wordt er alleen maar erger door.
LUISTER nu even naar de raadgevers hier, die zeggen dat niet voor niets?
thor9 schreef:ik zal je niet aanvallen maar motorolie is inderdaad slecht op open wondjes ik zou dr maar gewoon vanaf blijven en er niet borstelen laat de dierenarts maar kijken

Smurfie schreef:Weet je hier kan ik nou echt zwaar link over worden?
Ben je gestoord ofzo om motor olie op de plekken te smeren? Wat ontzettend gemeen zeg! Ik heb der echt geen woorden voor. Wat ontzettend gemeen echt.. Bel gewoon een dierenarts dat had je al moeten doen toen je het voor het eerst zag!
Ik smeer toch ook niet op jou motor olie als je wat heb? Zulke dingen hoor je neit voor paarden te gebruiken! het is puur vergif! Koop gewoon een zalfje ben je max 20 euro kwijt!
amigootje schreef:imker schreef:Was die troep er onmiddelijk af joh! Het wordt er alleen maar erger door.
LUISTER nu even naar de raadgevers hier, die zeggen dat niet voor niets?
Sorry, maar je kan ook op een aardige manier reageren !
Ik ben geen klein kind of een hand die je kan afblaffen
Kyra schreef:Smurfie schreef:Weet je hier kan ik nou echt zwaar link over worden?
Ben je gestoord ofzo om motor olie op de plekken te smeren? Wat ontzettend gemeen zeg! Ik heb der echt geen woorden voor. Wat ontzettend gemeen echt.. Bel gewoon een dierenarts dat had je al moeten doen toen je het voor het eerst zag!
Ik smeer toch ook niet op jou motor olie als je wat heb? Zulke dingen hoor je neit voor paarden te gebruiken! het is puur vergif! Koop gewoon een zalfje ben je max 20 euro kwijt!
nou iets minder heftig mag ook wel zeg!
amigootje schreef:thor9 schreef:ik zal je niet aanvallen maar motorolie is inderdaad slecht op open wondjes ik zou dr maar gewoon vanaf blijven en er niet borstelen laat de dierenarts maar kijken
Bedankt voor de aardige reactie !
Op zo'n manier kan je ook reageren !!
Dat is fijn om te lezen !!
En net wat ik al heb gezegd, maar mensen LEZEN blijkbaar niet, ik heb het niet op OPEN wondjes gesmeerd...
Jullie kunnen wel moeilijk doen zeg..