Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TheSam schreef:Het kan ook een kleine beschadiging van het hoornvlies zijn. Ik zou het niet te lang aankijken hoor. Als het morgen nog zo dik is of nog dikker zou ik er zeker een VA bijhalen.
Sterkte ermee!

Vonnie84 schreef:Heel moeilijk om dat zo vanaf de pc te zeggen. Maar idd voorzichtig zijn, want ogen zijn toch een kostbaar iets. Je zou het schoon kunnen maken met Bright eye of zoals daantjuhhh zegt.
Wat heeft ze verder voor bescherming tegen de vliegen? Ik zweer echt bij zo'n masker.
Die van mij heeft altijd heel snel last van pusogen als er vliegen zijn, maar met zo'n masker helemaal niet meer.
hastiga schreef:ik wil je niet laten schrikken maar tranende ogen en opgezwollen ooglid hoort ook bij maanblindheid.Er is dan ook geen ontstekking.
Citaat:mijn 2jarige had hier ook last van, ik ben terramicine gaan halen bij de apotheek (is oogzalf voor mensen, vrij te krijgen) Dit heb ik 2x daags op het oog gedaan en na een dag was het weer in orde

hastiga schreef:ik wil je niet laten schrikken maar tranende ogen en opgezwollen ooglid hoort ook bij maanblindheid.Er is dan ook geen ontstekking.
hurrayyyy *o/*
erg verhelderend als dat de oorzaak is
hoe vaak moet je zalven?!?!?!! ook 3 keer?
Over een aantal dagen mag hij weer naar huis