CAVALOR PIANISSIMO.
Je hebt er verschillende soorten van, en de Pianissimo is voor hetere paarden en paarden die een tijdje op rust moeten staan, en dus rustig moeten blijven. Het is een eiwitlage muesli mix. Het werd ook aangeraden voor stress paarden, dus ik wilde het eens uit gaan proberen bij Bob. Ik geef het niet als volledig voer, maar geef hem 1 kilo als extra voer.
Ik geef het hem nu 2 dagen (Dinsdag en Woensdag). Ik kwam gisteren op stal aan, en zag wat bultjes zitten, dazen dacht ik.. dus helemaal lekker gewassen met betadine, en daarna (toen hij opgedroogd was) Anti-muggen spray eroverheen.
Tot ik vanochtend op stal aan kwam, en ik mijn paard van top tot teen vol met bulten zag staan! Ik heb 3 foto's kunnen maken, maar op de foto's is het niet zo heel duidelijk te zien. Ik heb het vermoeden dat het dus een allergische reactie is op de Muesli, het moet iets bevatten waar hij niet tegen kan. Ik stop er nu even mee, kijk even aan hoe snel het over gaat, en voer het daarna nog een keer, komt het dan weer dan weet ik het zeker!

Op de foto's is het veel minder dan het werkelijk is, het rare ervan is dat het alleen overheerst aan de rechterkant (als ik voor hem sta), links zitten er maar een stuk of 6..
Dus vandaag maar weer lekker met betadine gewassen, en daarna direct op stal gezet, en niet gereden, maar gelongeerd. Ik hoop dat het het voer is, maar baal er ook wel van, want nu moet ik weer aan de poeders

)

hehye wat een verhaal, maar dit is het dus,!! ik vind het geweldige foto's van heel typisch netelroos