Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

O sorry dit verhaal hoort er niet echt bij maar ik moet het gewoon even typen... erg? ik vind het nog steeds een ramp dat ze blind is geworden

Mariek1983 schreef:Ik zou er idd heel erg mee uitkijken! Mijn paard heeft door zo'n ontsteking blijvende schade opgelopen aan t oog.
Ik zou deze week idd nog even afwachten maar daarna toch weer meteen de dieranarts bellen!
Bij mij helpt cavasan zalf, en oogdruppels met antibiotica!
Zit er nu ietwat een witte vlek op t oog????

Antgillya schreef:hoi ik heb zo'n pony ook behandeld op onze manege
2 in 1 lensenvloeistof
voor reinigen en inbrengen van zachte lensen..probeer maar eens een dag of 3 dan moet je al verbetering zien...
werkt echt heel goed
groetjes en sterkte..ps...het desinfecteerd dus kan prikken en dat vinden ze niet altijd even leuk!!(pas op voor voorbenen)
laat je het weten?

Antgillya schreef:groetjes en sterkte..ps...het desinfecteerd dus kan prikken en dat vinden ze niet altijd even leuk!!(pas op voor voorbenen)
laat je het weten?
ja ik hoop ook dat het snel over gaan

geeek schreef:Antgillya schreef:hoi ik heb zo'n pony ook behandeld op onze manege
2 in 1 lensenvloeistof
voor reinigen en inbrengen van zachte lensen..probeer maar eens een dag of 3 dan moet je al verbetering zien...
werkt echt heel goed
groetjes en sterkte..ps...het desinfecteerd dus kan prikken en dat vinden ze niet altijd even leuk!!(pas op voor voorbenen)
laat je het weten?
sorry hoor maar zoiets moet je echt niet doen als het goed was dan raadde de dierarts dat wel aan maar je moet niet maarzo zelf wat gaan proberen...... het zijn wel de ogen van je paard!!!! voor het zelfde geld word hij blind!

Antgillya schreef:sorry maar raak inmiddels wat gestresst...
is niet zo hard bedoeld als het waarschijnlijk overkwam, bedoelde meer te zeggen dat ik ook om paarden geef (met heel mijn hart) en ze dus nooit mogelijk blind zou maken of anders verminken, doe geen middeltjes er in of op als ik niet zeker weet dat het veilig is.
nogmaals excuus, en wat de rest betreft..bokt moet idd gezellig blijven....maar het is zo makkelijk gekwetst te worden op zo'n forum , dat is al enige malen gebeurt dus...nou ja even goede vrienden?!
en de zwelling was al wat minder. Het schoon maken en zalf erin doen liet ie heel mooi toe
Het gaat dus allemaal weer de zonnige kant op, hopen maar dat het zo blijft aanhouden.
gelukkig!