Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jennyaskaban schreef:ik heb met mijn arabiertje drie weken geleden precies hetzelfde gehad,na bekappen door de smid liep hij met name voor kreupel.ik heb de veearts erbij gehaald,en hij bleek dus heel gevoelige zolen te hebben.

Exeption schreef:Hippotha, Dat een paard nooit slechter mag lopen na de smid ben ik met je eens. Alleen, ik mag er toch vanuit gaan dat een smid er meer verstand van heeft dan ik. Ik was er gister nog van overtuigd dat hij van de ijzers afmoest (hij staat nu alleen voor), na het gesprek met de hoefsmid denk ik van ja, hij heeft gelijk ik moet even geduld hebben. Ik ben alleen een beetje bang voor de gevolgen... Wat kan er met je paard gebeuren als de smid niet goed bezig is...
Exeption schreef:Bedankt voor jullie reacties, alhoewel ik nog niet zo goed weet wat nu te doen. Waarom de stand is gewijzigd weet ik eerlijk gezegd niet. De hoefsmid heeft dat zonder overleg gedaan en kan eerlijk zeggen dat ik daar niet zo blij mee ben. Hij had het met me moeten overleggen. Maar waarom ik van smid 'veranderd' ben is omdat dit paard niet al jaren bij 1 smid is geweest en omdat ik vond dat hij niet mooi op zijn hoeven stond, ik had goede ervaringen met 'mijn' smid en dat is nu mis gegaan. Ik ga vanavond weer kijken hoe het met hem is... ik hoop stiekem een stuk beter..
Exeption schreef:Is ook raar. Hij heeft niets gezegd toen hij bezig was. Toen ik hem gister belde, dat mijn paard kreupel is toen heeft hij uitgelegd hoe het kwam dat mijn paard nu kreupel is. Ik vind het best vreemd. Had hij mij in iedergeval moeten waarschuwen en het is toch ook raar dat hij op eigen initiatief een paard z'n stand veranderd? Of ben ik nu gek... Ik ken de beste man nu al een tijdje maar dit had ik nog niet meegemaakt. Ik heb er een naar gevoel bij.
Exeption schreef:Ik kan me heel erg vinden in jouw reactie Hippotha. Maar welke snelle actie moet ik volgens jou ondernemen?