- Ze kwijlt, dik doorzichtig slijm.
- Ze eet niet (alleen haar biks op vanochtend en daarna nog 1 appel maar dat laatste ging niet van harte), appels, hooi en riet liet ze daarnet helemaal links liggen terwijl ze er normaal op aanvalt
.- Ze is lusteloos, staat maar te staan.
- Als ik iets doe, vliegenmasker op, inspuiten met vliegenspray, dan reageert ze paniekerig.
- Ze schraapt af en toe.
- Ze heeft (nog) geen koorts.
Ze staat op pijnstillers ivm een hardnekkige hoefblessure. De stalhoudster houdt haar vanmiddag voor me in de gaten, als het erger wordt komt de DA en anders komt hij als ze vanavond nog niet wil eten. Iemand enig idee wat dit kan zijn. Tandarts komt regelmatig, heb zelf nog even gedacht aan een slokdarmverstopping maar er zat geen troep bij het slijm, ze drinkt gewoon en ze heeft nog 1 appel gegeten (niet erg enthousiast, maar ze heeft hem op).
.
. Als het erger wordt of morgenochtend nog niet over is, moet ik weer bellen. Ze staat nu een beetje lusteloos op stal, hoop dat ze snel opknapt
. Ze heeft geen andere dingen dan anders gegeten de afgelopen dagen, ze staat niet in de wei dus vreemd plantjes kan ze niet gegeten hebben en ik snijd elke dag riet voor haar af en let ook goed op met wat ik haar geef. Blijft vreemd
.
.
.
, had zelfs de eigenaresse van de stal gebeld ivm het voer. Het beeld doet in eerste instantie denken aan botulisme. Ik kan dus helaas zelf niet mee morgen, maar vriendlief brengt haar en krijgt een uitgebreid lijstje mee met haar normale menu, gedrag en bijzonderheden. Ik hoop dat ze wat vinden....