Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Riant schreef:Aan inspuiten is altijd een risoco verbonden. Je zou voor je gaat inspuiten eerst kunnen proberen of je met een goed supplument met glucosamine de beweging wat kan verbeteren en je training aan te passen (ect beslag aan passen) op de aandoening van je paard.
Inspuiten is het allerlaatste (tijdelijke) redmiddel als niets anders werkt.. en niet iets waar je mee begint.
Memuska schreef:Ik ben het met Riant eens: inspuiten is het allerlaatste redmiddel. Ik heb hier ook een artrosemerrie staan en de DA heeft mij ten stelligste afgeraden om met inspuiten te beginnen: het werkt tijdelijk en dan is het afgelopen, finito...
Suus25 schreef:Ze staat al meer dan een half jaar op glucosamine en dat werkt maar een beetje. Mooi weer werkt het allerbeste. Ze heeft tevens al speciaal beslag en de training pas ik natuurlijk ook aan, onder begeleiding.
De va gaf aan dat het een nog redelijk onbekend middel is vanuit engeland. En in nl gebruikt deze va het dus bij renpaarden die volop meelopen in de sport....
vandaar dat ik mijn vraagtekens heb, maar aan de andere kant....als het mijn paardje helpt...

Mist schreef:Break-over beslag van hoofcare !

Mist schreef:Break-over beslag van hoofcare !
Letizia schreef:Mist schreef:Break-over beslag van hoofcare !
Laat je dit altijd doen in Rosendaal of doet je eigen hoefsmid het?

Letizia schreef:Komt hij ook aan huis of alleen in de kliniek? (omdat jij in België woont)
Suus25 schreef:Memuska schreef:Ik ben het met Riant eens: inspuiten is het allerlaatste redmiddel. Ik heb hier ook een artrosemerrie staan en de DA heeft mij ten stelligste afgeraden om met inspuiten te beginnen: het werkt tijdelijk en dan is het afgelopen, finito...
wat doe jij er allemaal aan om het beter voor haar te maken? misschien is er nog iets wat ik kan proberen!