Tot vorige week, ze kreeg weer op hetzelfde plekje zown plek, heb al het losse haar eraf gehaald en weer niks aan gedaan, er zat al nieuw zwart haar onder en dat is alleen maar gegroeid.
Maar vandaag merkte ik dus dat het ook aan haar andere achterbeen zat, precies dezelfde plek! En tot overmate tot ramp ook op een andere plek en juist... alsof ze een spiegel tussen dr benen heeft, ook aan dr andere been.
Ik vraag me toch echt af wat t kan zijn, verder heeft ze het nergens! En ik borstel dr benen met dezelfde borstel als dr hele lichaam. En als t eraf is, is het er ook af, de plek wordt niet groter.
Even wat foto´s:

Onder dr knie

Boven dr knie

En zulke plukken kan ik er dus aftrekken
Zou het misschien komen doordat ze tegen dr staart aanplast en deze weer op de beruchte plekken hangt? Schimmel misschien? Vreemd alleen dan dat het nergens anders voorkomt...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
(ow edit... die plekken komen pas wanneer ik het losse haar eraf haal, het gaat er niet vanzelf af)
dus dat hebben we gedaan.. en n tijdje is het weg geweest.. maar soms zie je die plekken opeens weer op komen dagen... ze had het laatst ook opeens aan 1 kant naast dr schof.. en op t puntje van dr oor
maar volgens de VA was het geen schimmel ofzowiets.. dus daar waren we al blij mee