Miro heeft een beschadiging aan het hoefbeen en ook in lichte mate artrose, hij staat in het land maar loopt op het moment behoorlijk kreupel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Crissy schreef:Zelf merkte ik bij Primeval weinig verbetering helaas. Wat dat aangaat heb ik meer vertrouwen in cortaflex; dat werkte voor mij veel beter. Meer paarden die ik ken hebben hier meer baat bij dan andere supplementen. Misschien kan je nog wat vinden met de zoekfunctie over cortaflex - volgens mij zijn er meer bokkers die hierbij goed resultaat hebben.
Nu heeft Miro duidelijk pijn dus ik probeer alles om dat te verhelpen. Werkt Corta-flx niet dan proberen we Primeval-Gelatinaat, werkt dit ook niet gaan we verder met Hippotrose en dan kunnen we ook nog Joint Supplement proberen....
: als er dierlijke resten in veevoer wordt gevonden staat het hele land (terecht) op zijn achterste benen, maar dit is wel OK? Terwijl er toch prima alternatieven zijn, die niet van dierlijk materiaal zijn gemaakt? Eigenaardig
runningkawa schreef:Ik ben nu sinds bijna 2 weken Glucosamine Complex Speciaal aan het voeren.
Dus ook nog te kort om wat over te zeggen.
En het kan mij niet bommen waar het van gemaakt is, als het verlichting geeft, vind ik het best.
En ik hoor positieve geluiden over dit soort suplementen, dus hoop dat ik dat over enkele weekjes ook kan zeggen.
promptertje schreef:runningkawa schreef:Ik ben nu sinds bijna 2 weken Glucosamine Complex Speciaal aan het voeren.
Dus ook nog te kort om wat over te zeggen.
En het kan mij niet bommen waar het van gemaakt is, als het verlichting geeft, vind ik het best.
En ik hoor positieve geluiden over dit soort suplementen, dus hoop dat ik dat over enkele weekjes ook kan zeggen.
Glucosamine is een lichaamseigen stof Kawa, dat geef ik mijn eigen paard ook via Cortaflex. Maar ik ga geen vermalen koe aan mijn paard geven

. Zit ook in cortaflex. 
Citaat:De grondstof voor chondroitine is runderkraakbeen. Omdat runderen BSE kunnen krijgen haal ik mijn chondroitine uit een BSE-vrij land."

runningkawa schreef:En Suzanne, wat was er bij jou paard geconstateerd?