libke schreef:idd ,zeker laten doen ,zo weet je gelijk waar je staat voor je er al je werk en een boel geld gaat kosten .Een slechte of een goede eten geven en verzorgen kost evenveel dus dan is mijn keuze snel gemaakt .De mijne worden ook op de leeftijd van 2 jaar op de foto gezet en alleen de correcte blijven .Dat geeft je zekerheid als je later wil verkopen .Als er wat aan is geeft het altijd tramelant als je wil verkopen ,dan moet je hem bijna weggeven !!Een gezond paard kan het werk ook veel beter aan (hangt ook af van wat je er mee wilt )en als ie een keer slecht loopt dan ga je dat niet altijd verhalen op die slechte foto. Mijn ervaring is dat een paard met goede foto 's op jonge leeftijd (straalbeentjes 1-2 en geen ocd dat 6 maanden nadien ook niet hebben hoor ,dat is kul !!)ik altijd een aantal jaren nadien ook gezond en met goede foto's kan verkopen daar brengt die keuring op jonge leeftijd zijn vruchten van op .Degene die het tegendeel beweren willen gewoon die kosten niet maken .Als je een keer wil verkopen dan zullen de kopers 9 van de 10 keer willen keuren en dan weet je waar je staat!!
Wij hebben dezelfde mening en visie..