Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

alexandra15 schreef:Ik hoorde dat tandpasta goed is, maar is dat zo en wie weet wat nou echt snel en blijvend werkt?

Memuska schreef:alexandra15 schreef:Ik hoorde dat tandpasta goed is, maar is dat zo en wie weet wat nou echt snel en blijvend werkt?![]()
tandpast werkt bij mijn paard altijd goed effe in de stal aanbregen watje tussen proppen met paar daagjes is het weg.
Ik zou persoonlijk alleen gaan voor spray van de DA of HS.

Citaat:Een paard bij mij op stal had altijd rotstraal, maar nu die overdag altijd buitenstaat en natuurlijk bekapt wordt is de rotstraal weg.
Citaat:Hij komt er 2x per dag uit, dus beweging is het niet
alexandra15 schreef:oke, nou ik heb nu tandpasta geprobeerd en ga daarna egyptische zalf proberen. MAar dat is weer zo duur![]()
Daarom probeer ik eerst tandpasta.
Hij komt er 2x per dag uit, dus beweging is het niet.

alexandra15 schreef:oke, nou ik heb nu tandpasta geprobeerd en ga daarna egyptische zalf proberen. MAar dat is weer zo duur![]()
Daarom probeer ik eerst tandpasta.
Hij komt er 2x per dag uit, dus beweging is het niet.
Citaat:
Wat je evt. wel zou kunnen doen naast hetgeen wat in mn vorige post staat, is een paar druppels tea tree olie op de straal doen. Tea tree olie heeft o.a. een ontsmettende werking

smurf schreef:CTC spray (chloortetracycline) uitsluitend verkrijgbaar bij de DA of hoef&zool van de paardendrogist, werkt bij mijn paard allebei prima!