Hulp gevraagd, pismerrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coliena

Hulp gevraagd, pismerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 13:14

Beste Bokkers, ik heb een groot probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik studeer binnen drie maand af als dierenarts en ik moet hierbij een eindwerk afleveren. Het mijne gaat over pismerries. Aangezien daar nog niks over geschreven is in de literatuur en nog geen onderzoek naar is gedaan, vond ik dit een heel interessant onderwerp. Nu is mijn probleem dat mijn onderzoek absoluut niet vlot. Ik heb enquêtes rondgestuurd naar dierenartsen, maar van de 200 die verstuurd zijn, hebben er maar 23 dierenartsen gereageerd. Dit is veel te weinig om conclusies te kunnnen trekken en mijn onderzoek relevant te maken. Vandaar dat jullie mijn laatste hoop zijn... Ik heb gemerkt dat velen van jullie in het bezit zijn van een pismerrie. Moesten jullie volgende vragen kunnnen beantwoorden en naar mij doorsturen, zouden jullie mij heeeeeeel gelukkig maken!

1. Hoelang is het gedrag al bezig, plus kun je kort beschrijven wat het gedrag/probleem juist inhoudt?

2. Is de merrie onderzocht door een veearts? Indien ja, hoe, en wat is er bij het onderzoek gevonden?

3. Is de merrie behandeld? Zo ja, waarmee en heeft dit enig effect gehad?

Mijn emailadres: anne_gryspeerdt@hotmail.com
Typ gewoon het nummertje van de vraag en daarachter je antwoord.
Jullie mogen het hier ook op de site typen als jullie dat makkelijker vinden, of pb mij het antwoord.

Ik hoop dat ik vele reacties krijg, zodat ik mijn onderzoek kan beëindigen. Ik denk dat het voor iedereen interessant is om iets meer over dit probleem te weten te komen...
Ik zou de antwoorden ten laatste tegen 6april nodig hebben, dus AUB BOKKERS HELP MIJ!

Groetjes van een wanhopige student.

Coliena

Re: Hulp gevraagd, pismerrie