Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Renske20 schreef:maar ik heb tot 3x toe een foute diagnose gehad, zowel een met Destiny als 2x met Quentin
imker schreef:
Hij is realistisch en zal je niet gauw valse hoop geven.
imker schreef:Dat is écht zo. Ik was ook heel duidelijk in wat mijn wensen voor Imker waren: geen zicht op een goed leven na een evt. operatie, óf slechte peesscan en dan zou ik ermee ophouden.
Hij was erg meelevend en troostte me zelfs toen ik het even zwaar kreeg.
EngelAngela schreef:Ik ken niet 1 dierenarts die je valse hoop zou geven! Tenminste.. dan zou het een hele slechte dierenarts zijn!!
Heb je daar een lijstje van of zo?
GvdT schreef:Hoi Gamier,
In een ander topic had je het over een tweedelijnsdierenartsHeb je daar een lijstje van of zo?
Als ik met die van mij naar Someren zou moeten....
Staan hier wel positieve verhalen over. Laat ons even weten hoe het gegaan is maandag en ik duim voor je
imker schreef:Even een lekkere blonde opmerking: wat is een tweedelijns en derdelijns kliniek?
kellytje schreef:
met 1 woord SUPERKLINIEK!
imker schreef:Maar Steffi, wat heet prijzig als je paard er weer beter van wordt? Mij is dan in principe geen prijs te hoog.
Prof. Dik komt iedere dinsdag en vrijdag naar Someren....
imker schreef:Ik moet zeggen, het karakter van je paard doet ook een hoop goed, want ze vonden Imker dus echt een heel fijn paard om mee te werken en baalden ook stevig dat de operatie de eerste keer mislukt was.