Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dewi schreef:ik weet niet of dit klopt maar eerst deed ie het niet en daarna kreeg ik een of andere hele smerige homevideo van iemand te zien....
Anya schreef:heel apart.
Vraag: doet hij dit ook als het andere paard wel meegaat in de uitnodiging tot spelen?
Het lijkt of hij gefrustreerd reageert omdat zijn 'uitdaging' niet wordt aangenomen.
Dewi schreef:ik weet niet of dit klopt maar eerst deed ie het niet en daarna kreeg ik een of andere hele smerige homevideo van iemand te zien....
ellepel schreef:ik zie d'r echt niks raars aan.....
ellepel schreef:nou..wat ik op het filmpje zie is iets wat ik bij heel veel spelende paarden zie, doordat ze zo enthousiast aan het spelen zijn draaien ze er wat in door en daardoor kunnen ze uit die "speelbui"zichzelf ook bijten..
mijn pony slaat ook zo met zijn voorbenen, kromt zijn hoofd ook zo .
dat hij zowat mijn zijn neus op zijn borst zit ( bijt zichzelf niet hoor)
wel is jouw paard heel stil hierbij, mijn pony gilt dan ook nog eens de hele buurt bij elkaar!
( is ruin, maar er zijn twijfels of hij niet een klophengst is)
ik zie d'r echt niks raars aan.....
pol013 schreef:Hoe is hij in de rest van de omgang?? wat doet hij als hij een tik krijgt of wat doet hij als hij pijn krijgt op momenten dat hij afgeleid is of wanneer hij stress heeft?
ShannaY schreef:@ Nicolletje & Ellepel
Haha, sorry, maar de dingen die jullie beschrijven doen elk (vrij vrolijk) paard. Als je dit normaal noemt, dan snap je volgens mij het hele verhaal niet. Ik maak me echt niet snel druk om dingen die mijn paard doet. Het zijn juist de mensen om mij heen die me er voor waarschuwen. Ja hij bijt zichzelf zo af en toe open, maar dit komt omdat ze huid waarop hij continu bijt, dus week word, en ook kwetsbaarder is. Zijn borst zit onder de littekens. Omdat ik niet het hele verhaal weer moet uitleggen aan jullie, raad ik jullie aan nog een keer goed het topic door te lezen. Dan kun je ook lezen dat dit geen spelen is, omdat hij het (zoals miesie ook al aangeeft, ook een stalgenoot!) niet alleen met los staan doet. Als je goed naar de video kijkt zie je dus ook dat hij zijn borst heel even vast heeft, en ook in zijn benen bijt. Ik raad jullie aan eerst het topic goed door te lezen, en daarna goed naar de video te kijken. Want wat jullie beschrijven is iets totaals anders.