Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meavey schreef:Je zal dan waarschijnlijk Neocidol of Sebacil krijgen, (dat is idd uit de handel, helaas), is geen schampoo maar moet je oplossen en je paardje mee natsponzen.
Alayda schreef:Ik heb geen beestjes zien lopen....
Op advies van mijn dierenarts ga haar nu de komende 4 weken 1x per week insprayen (gelukkig GEEN shampoo want dat zag ik niet zo zitten met dit koude weer..) met ant-luizen/mijten spul.
Wanneer dit niet helpt moeten we verder opzoek gaan...
Ik hoop er maar het beste van!!
maar daarna gaan ze echt dood! 3 weken daarna nog een keer inpoederen voor de eitjes...
SvenErik schreef:Neocidol of Sebacil lijkt me sterk, want dat is tegen schurft/ schimmel!!
????
SvenErik schreef:Meavey schreef:Je zal dan waarschijnlijk Neocidol of Sebacil krijgen, (dat is idd uit de handel, helaas), is geen schampoo maar moet je oplossen en je paardje mee natsponzen.
Neocidol of Sebacil lijkt me sterk, want dat is tegen schurft/ schimmel!!
????
. Maar het zijn van die huidschilfers, ik spuit er dan van dat anti-jeuk middel op (witte fles van de paardenwinkel en het ruikt naar spiritus geloof ik). Dat helpt wel (gelukkig).
Citaat:Neocidol of Sebacil lijkt me sterk, want dat is tegen schurft/ schimmel!!
Polly schreef:Sebacil en Neocidol zijn tegen mijten en luizen.
Ik heb het voor Pol gekregen en op mijn werk gebruiken we het ook tegen luizen en mijten (misschien ook wel voor schurft hoor maar dat hebben we nog niet gehad gelukkig).
Imaverol is voor schimmel....
Ipsilonka schreef:Bij Pablo is vandaag ook schurft vastgesteld. En heb van de DA sebacil gekregen. En het was een nieuw flesje dus uit de handel komt mij vreemd voor.