Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Summum schreef:je bent bij maree geweest he? ben bang dat hij gelijk heeft...
bodegraven is een duur grapje en in antoinne geloof ik niet zo
daffodil schreef:Ik kan De Raaphorst in Wassenaar erg aanraden. Ik loop daar zelf ook met mijn paard, ook kissing spine. Behandeld eerst met pijnstillers, week longeren, terug om recht te laten zetten (waarschijnlijk door een val op de wei gekomen en scheef gaan staan). Hij vond dat mijn paard zo goed reageerde dat inspuiten op dit moment niet nodig was, dat doet hij alleen als t echt nodig is. Daarna met een schema weer op gaan bouwen, moet binnenkort terug om m te laten zien, maar het valt mij niet tegen! En dat dus zonder inspuiten.
In bodegraven zijn ze enorme fan van inspuiten, liefst op veertien plaatsen tegelijk. De man die rechtzet daar, Jan Evers, heeft overigens wel een hele goeie naam!
daffodil schreef:Ik kan De Raaphorst in Wassenaar erg aanraden. Ik loop daar zelf ook met mijn paard, ook kissing spine. Behandeld eerst met pijnstillers, week longeren, terug om recht te laten zetten (waarschijnlijk door een val op de wei gekomen en scheef gaan staan). Hij vond dat mijn paard zo goed reageerde dat inspuiten op dit moment niet nodig was, dat doet hij alleen als t echt nodig is. Daarna met een schema weer op gaan bouwen, moet binnenkort terug om m te laten zien, maar het valt mij niet tegen! En dat dus zonder inspuiten.
In bodegraven zijn ze enorme fan van inspuiten, liefst op veertien plaatsen tegelijk. De man die rechtzet daar, Jan Evers, heeft overigens wel een hele goeie naam!
boog schreef:Heb je al weer gereden op je paard?
Ik ben ook geen fan van inspuiten, maar als er geen andere oplossingen meer zijn is dit een prima uitkomst.
Mijn paard knapte ook op met longeren( ongeveer 2,5 maand gedaan),
maar dan moet je toch weer gaan proberen te rijden en dan kijken hoe het gaat!
Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt als je er weer opstapt!
En geloof me, als je om je paard geeft, heb je alle mogelijkheden al geprobeerd, zoals ik en waarschijnlijk ook kiana
kiana schreef:Ik denk dat je paarden met mindere mate van KS wel kan blijven berijden met bv een Antoine of een spuit oid.
Maar bijna iedereen zegt bijna oh, das niet zo erg, kunnen ze wel mee door............
Die mensen hebben of geen ervaring met KS, of de verkeerde diagnose ( wordt lukraak geroepen) of het paard heeft het in mindere mate.
Een paard met een flinke KS is niet te genezen.
De reden dat de mijne is afgemaakt is dat ik ten alle tijde wilde voorkomen dat hij ooit weer gereden werd.
Als je dan zelf geen weide hebt, houd het dus gewoon op.
Ik heb er nu vrede mee, heb het paard een dienst bewezen om hem uit zijn lijden te verlossen.
Vind het alleen jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, omdat ik bedonderd ben.
Had dit ff eerder gemeld, nog 2 jaar tobben en een hoop centjes verder heb ik hem uit zijn lijden verlost. Want het ergste was nog dat ik er steeds op ben gaan zitten, dat arme beest. @#$%^&*&(*(*_)$ ,,...!!!@$% bodegraven }> daffodil schreef:Behandeling met Tildren is inderdaad geprobeerd, kostte mij geen 600 euro......zoals hier gezegd wordt. Ik ben van mening dat als het de moeite van het proberen waard is, je dat ook gewoon moet doen en ik laat dat niet afhangen van wat iets kost.
Ik hoor nu steeds meer dat Tildren de eerste 6 mnd maar helpt en daarna weer af gaat zwakken, maar ik kan daar zelf niet over oordelen omdat het helemaal niet geholpen heeft bij mijn paard. Het is alleen wat ik steeds meer hoor. Bets schreef:Summum schreef:je bent bij maree geweest he? ben bang dat hij gelijk heeft...
bodegraven is een duur grapje en in antoinne geloof ik niet zo
Heb je ervaring met Antoine? Hij heeft al diverse paarden met kissing spines goed gekregen, no cure no pay garantie, waar krijg je dat tegenwoordig, niet bij kliniek. Zelfs paard dat bij slachtbank stond heeft hij op tijd kunnen helpen, omdat eigenaar toch nog kans wilde geven, paard is gelukkig hersteld. Dus zeker kans en moeite waard.
youngster schreef:En als het niet aanslaat heeft je paard nog langer pijn geleden.. sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in..
Zou idd voor second opinion gaan, mocht daar hetzelfde uitkomen zou ik dus niet zelf gaan dokteren.. Heb zelf ook een les bij antionne gereden, maar die van mij werd er dus absoluut niet beter van.
Succes en sterkte
daffodil schreef:Heb je aandelen ofzo? HEt lijkt me dat iedereen hier zijn mening kan en mag ventileren en als het zo is dat iemand het gevoel heeft dat de methode van Antoine de Bodt voor hem/haar niet werkt, laat iemand dan in zijn waarde! En nee ik zit niet op nog meer pb's te wachten want ik geloof ook niet in deze meneer....ik heb meer vertrouwen in een goeie kliniek!